Baruman en de gitaar.

Baruman en de gitaar, thema:

‘muziek’

‘zes woorden en een beeld’

ik  luister stil naar mijn gitaar

ik luister stil naar mijn gitaar

“ik luister stil naar mijn gitaar”

Over baruman

belangstelling voor architectuur, stedenbouw, beeldende kunst, verhalen en moderne (pop) muziek
Dit bericht werd geplaatst in kunst. Bookmark de permalink .

2 reacties op Baruman en de gitaar.

  1. Mevrouw Beentjes de Wit (Tine) zegt:

    Ach een gitaar is ook maar een uit de kuiten gewassen viool

    • baruman zegt:

      @ Mevrouw Beentjes de Wit, u bedoelt misschien ‘uit de kluiten gewassen’? Als gitaarliefhebber protesteer ik tegen uw min of meer kleinerende opmerking over mijn favoriete instrument, hoewel ik onmiddellijk keek of mijn gitaar verwantschap toonde met een van mijn kuiten…….

Geef een reactie

