Mijn pioenroos

“Mijn” pioenroos.

In de afgelopen tijd publiceerde menig blogger(ster) de ene prachtige pioenroos na de andere. Ik vond ze allemaal prachtig.

Helaas bezit ik geen tuin, maar mijn lieve dochter echter wel en wat zag ik daar? U raadt het al, een prachtige rode pioenroos. Met mijn mobieltje (wat fijn dat je er ook mee kunt fotograferen) kon ik bovenstaande foto maken. Heb ik, mede dank zij haar, toch mee kunnen doen aan de mooie aktie!

Deze roos draag ik op aan de hardwerkende beheerders van OBA.

Geniet ze

Over baruman

belangstelling voor architectuur, stedenbouw, beeldende kunst, verhalen en moderne (pop) muziek
Dit bericht werd geplaatst in kunst. Bookmark de permalink .

4 reacties op Mijn pioenroos

  1. francois15 zegt:

    Pioenrozen zijn kennelijk hot. Van mijn echtgenote moest ik onder haar leiding (!) in de tuin ergens onze witte P.roos gaan bekijken. ’t Ding was me nog nooit eerder opgevallen. Nu weet ik dus waar hij staat😉

  2. baruman zegt:

    @Jezzebel, bedankt. Jij had ook een mooie!

  3. Jezzebel zegt:

    Prachtig, wat leuk!😉

Geef een reactie

