“De Stad”, tekening

tekening “De Stad”

oost indische inkt tekening (1983)

Destijds las ik veel SV-romans. Die speelden zich in zowel het heelal als in de steden af.

Romans zonder verhelderende plaatjes en foto’s: hoe zagen die steden en landschappen er uit, hoe (on) leefbaar waren deze steden.

Tekeningen, zoals de bovenstaande, waren het resultaat van mijn fantasie daarover.

Over baruman

belangstelling voor architectuur, stedenbouw, beeldende kunst, verhalen en moderne (pop) muziek
Dit bericht werd geplaatst in fotografie, kunst. Bookmark de permalink .

2 reacties op “De Stad”, tekening

  1. francois15 zegt:

    Onze fantasieën komen wat dit betreft niet erg overeen Bauru maar de stijl zelf vind ik nog steeds erg leuk😉

    • baruman zegt:

      @Francois, dat is het leuke van het fantaseren,
      deze tekening, dit stadsfragment, is slechts een van de velen die ik hierover maakte. In alle gevallen waagde ik mij niet aan stadsbeelden met daarin mensen en/of levende wezens die die steden bevolkten.

Geef een reactie

