VERDWENEN BENEN

“verdwenen benen”

Vlooienmarkt Arnhem

Over baruman

belangstelling voor architectuur, stedenbouw, beeldende kunst, verhalen en moderne (pop) muziek
Dit bericht werd geplaatst in kunst. Bookmark de permalink .

4 reacties op VERDWENEN BENEN

  1. francois15 zegt:

    Ik vind het toch een beetje een akelig plaatje baru;-) Ze zijn zeker verkocht want ik heb ze niet zien liggen

    • baruman zegt:

      @Francois, ik wilde afgelopen vrijdag geen “mooie” foto te maken. Het ging mij meer om de vragen die ze bij mij opriepen. Van wie waren die benen, leven die mensen nog, hoe kwamen ze in Arnhem -en juist daar- terecht enz..

  2. Theo Balvers zegt:

    Ondanks de voorwerpen ontlokte het mij toch een glimlach..

Geef een reactie

