Brussel, stoelen etalage

Stoelen etalage in Brussel.

Even een tussendoor blogje.

Twee jaar geleden zag ik in het centrum van Brussel bovenstaande etalage.

Nog steeds vraag ik mij af of het hier een creatief bedenksel van een etaleur was of dat het slechts een er achter gelegen magazijn was.

Naast de etalage zag ik, zie hier onder, nog een winkelraam van dit bedrijf.

Wat denkt u ? Een idee van een etaleur of niet?

Over baruman

belangstelling voor architectuur, stedenbouw, beeldende kunst, verhalen en moderne (pop) muziek
Dit bericht werd geplaatst in kunst. Bookmark de permalink .

2 reacties op Brussel, stoelen etalage

  1. Ben zegt:

    Ik heb een nieuwe stoel nodig voor aan de bar in me huis. Iemand een idee over een goed merk? Heb al een beetje lopen speuren en kwam op JOHANSON, Vitra, Gispen etc. de meest voorkomende merken. Is er iets nieuws in de markt misschien? Ik las iets over Botinger & Roi een nieuw merk in de meubelmarkt. Maken zij ook stoelen. Ik wil namelijk iets nieuws, fris, exclusief… ik hoor graag van jullie.

    mvg,

    Ben

    • baruman zegt:

      @Ben, opvallende reactie. Komt dat door de foto’s?
      De door jou genoemde merken zijn over het algemeen goed. Het is maar net wat je, ook gelet op je bestaande interieur en het beschikbare budget, wenst.
      Aanbevolen boeken:
      ‘Stoelen’ van Otakar Macel, Sander Woertman, Charlotte van Wijk (Uitgeverij 010, Rotterdam 2008),
      ‘1000 chairs’ van Charlotte en Peter Fiell (Taschen).
      Diverse woon- en meubeltijdschriften. Kijk ook eens bij de grotere winkelketens.

Geef een reactie

