deze vogel vliegt even uit……

Deze vogel, een “baruman-ketjill”, vliegt even uit.

Hij gaat met zijn lieve vriendin naar een huisje in Frankrijk.

(vogeltje van beeldend kunstenaar Anne Muller)

Ik hoop de vrienden van OBA volgende week weer op het blog te ontmoeten.

Lieve groet, Baruman.

 

Over baruman

belangstelling voor architectuur, stedenbouw, beeldende kunst, verhalen en moderne (pop) muziek
Dit bericht werd geplaatst in kunst. Bookmark de permalink .

6 reacties op deze vogel vliegt even uit……

  1. assyke zegt:

    hoi velpenaar!
    veel plezier in frankrijk, geweldig seizoen om daar nu te zijn
    mits het niet regent

    • baruman zegt:

      @Hoi Assyke, dat zal wel lukken. Leuk om in dit jaargetijde de Bay de Somme en omringende stadjes te zien. Regen ben ik niet bang voor, kan ik me op kleden.

  2. francois15 zegt:

    Ik pas zo lang wel op je huis Baru😉

    • baruman zegt:

      @Francois, leuk aanbod, had dat nou eerder gezegd. Mijn buren houden nu alles goed in de gaten. Maar wandel er af en toe maar eens langs, is jou wel toevertrouwd.

  3. baruman zegt:

    @Ingridvandenberg, welkom op mijn blog. Plezier zullen we hebben en ik vlieg, als alles naar wens verloopt, weer veilig terug naar mijn nest om verder te broeden.

  4. Klinkt goed, Baruman. We kennen elkaar nog niet maar dat kan nog komen.
    Veel plezier en vlieg veilig terug.

Geef een reactie

