tekening “boom en loot”

tekening “boom en loot I”

Na een reeks ‘oude’ tekeningen, uit de vorige eeuw, nu een van meer recente datum.

In die periode -en eigenlijk nog- was ik erg bezig met bomen.

Al die verschillende soorten, allen met hun eigen boomstructuur. Kortom, prachtige onderwerpen voor studie en voor een tekening.

Over baruman

belangstelling voor architectuur, stedenbouw, beeldende kunst, verhalen en moderne (pop) muziek
Dit bericht werd geplaatst in kunst. Bookmark de permalink .

7 reacties op tekening “boom en loot”

  1. baruman zegt:

    @Nanni, lieve zus van me, hier word ik verlegen van. Maar toch, bedankt voor je liefdevolle reactie!

  2. Nanni van Vegten zegt:

    @mijn lieve broer, leuk om je tekeningen op deze manier weer te zien! Jouw bomen hebben voor mij een andere betekenis: jij bent de boom in onze familie. We kunnen bij je schuilen, ons staande houden bij weer en wind door je te omarmen, je bent krachtig, altijd ben je er als we je nodig hebben, wanneer een tak afbrak dan vond en vind je dit heel erg verdrietig, jammer genoeg kan een boom niet lachen, want dat heb ik mijn hele leven veel met je gedaan, ondanks ons generatieverschil. Boom: een nieuw woord voor Nestor. Kus!

  3. francois15 zegt:

    Op basis van wat ik hier op je blog zie doe je dat klooien opmerkelijk goed😉

  4. baruman zegt:

    @Francois15, bedankt voor je reactie. Tekenen is mijn hobby, eigenlijk “klooi ik maar een beetje aan”.

  5. francois15 zegt:

    Het doet me denken aan gestileerde boekillustraties uit de jaren ’30. Mooi strak

  6. baruman zegt:

    @Jezzebel, ik werk bij voorkeur met een oost-indische inktpen o.i.d. en ga spaarzaam om met kleuren. Bij deze prent vond ik het nodig.
    Een boom is zijn tak en omgekeerd.

  7. Jezzebel zegt:

    De toevoeging van kleur doet veel.
    Wow!
    Leuk om te zien hoe je verder bent gegaan.
    .

Geef een reactie

