blogpieper pakt -voorlopig- de draad weer op

In verband met de situatie op het blog heb ik, u heeft dat in mijn voorlaatste blog kunnen lezen, even een time out genomen. Die periode heb ik benut om te zoeken naar alternatieve mogelijkheden om mijn verhaal te vertellen, mijn foto’s en tekeningen te laten zien.

In die periode heb ik een aantal positieve en vriendelijke reacties gekregen waarvoor mijn dank.
Een reactie vond ik negatief en (mijn) persoonsgericht. Die heb ik verwijderd.
Een handeling die ik normaal gesproken niet leuk vind maar, gelet op de aanleiding van mijn ingelaste pauze, in dit geval te verdedigen.

Ik verdwijn (nog) niet definitief. Dit vkblog kan ik gebruiken voor bijvoorbeeld verhalen en bijdragen waarbij geen foto’s en/of tekeningen nodig zijn om ze te versterken.
De andere blogmogelijkheden bieden daarentegen voor mij fantastische mogelijkheden om een aantrekkelijk en gestyleerd blog te maken. Daar komt bij dat ik verlost ben van bloggers die mij door hun artikelen en reacties ergeren. Ik ga dus door met "blogpieper" maar wil geen reacties meer toestaan bij mijn bijdragen. Tot blogs.

Over baruman

belangstelling voor architectuur, stedenbouw, beeldende kunst, verhalen en moderne (pop) muziek
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2010-10. Bookmark de permalink .