een eerste kennismaking

Voor het eerst maak ik via dit medium een blog, spannend. Voor het eerst ook probeer ik om mijn tekeningen te presenteren. Want dat is een belangrijke reden om met dit blog te starten, ik teken graag. Gewoon, als liefhebber, amateur zo u wilt. Ik maak in verreweg de meeste gevallen kleinformaat zwart-wit tekeningen. Figuratief en abstract. Met een ouderwets tekenpennetje en oost-indische inkt en de laatste jaren met kant en klare tekenpennen van rOtring en/of Pentell. Die zijn fijn om mee te werken, geen vlekken, verschillende pendikten en noem maar op.

Bovenstaand boerderijtje tekende ik in de 60-er jaren. Toen tekende ik alleen maar figuratief. Daarna wisselde ik figuratie af met abstractie. Omdat ik daar behoefte aan had.

Over baruman

belangstelling voor architectuur, stedenbouw, beeldende kunst, verhalen en moderne (pop) muziek
Dit bericht werd geplaatst in kunst. Bookmark de permalink .

3 reacties op een eerste kennismaking

  1. Jezzebel zegt:

    Mooi dat je die ontwikkeling gaat laten zien,
    van figuratief naar abstract.
    Ben erg benieuwd.

    Succes met je nieuwe blog!
    .

Geef een reactie

