Ik mis Jezzebel

Ik mis Jezzebel!
De achtergronden van haar afwezigheid zijn mij bekend zoals ik ook weet dat ze weer terug komt. Ik bewonder onder meer haar moed om te staan voor haar eigen mening.
Wat ik vooral en elke dag mis zijn haar inhoudelijk sterke en gevoelige bijdragen. De vaak unieke en vernieuwende beeldende kunstwerken die zij daaraan toevoegt en die in veel gevallen inspiratie vormen voor haar verhalen.
Jezzebel kom zo snel als je kan terug, ik mis je!

Over baruman

belangstelling voor architectuur, stedenbouw, beeldende kunst, verhalen en moderne (pop) muziek
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2010-07. Bookmark de permalink .

14 reacties op Ik mis Jezzebel

  1. blogpieper zegt:

    @Kat, sorry geaccepteerd.
    Wie zegt dat Jezzebel het zo gauw opgeeft, nadenken over een beslissing wil niet zeggen dat ze het opgeeft. Een alternatief medium voor haar bijdragen, met garanties voor haar vrijheid van meningsuiting, hoeft niet perse een slecht voornemen te zijn, ook al zal ik haar missen als ze zo’n besluit neemt..

  2. blogpieper zegt:

    @Jezzebel, ik deel de opvattingen van Ina D en Assyke. Jij was, met een handje vol andere inhoudelijk mooie bloggers(sters) die ik nu niet met name wil noemen, van grote toegevoegde waarde voor het vkblog.
    Mijn advies is om nog even goed na te denken alvorens je een finaal besluit neemt. Blijf, al is het maar om een verdere "verschraling" van het vkblog tegen te gaan.

  3. Kat zegt:

    Ik vond het anders een heel zinnige bijdrage van die Kat.
    Mensen verwijten ijsjes te eten tijdens de oorlog?
    Mensen zijn zelfs blijven ademen terwijl ze wisten wat er allemaal gebeurde.
    Jammer dat je het zo opvat en jammer dat je zo gauw opgeeft.
    En Blogpieper, sorry dat ik dit hier zeg, ik zag mijn naam, vandaar.
    Groet,

  4. Jezzebel zegt:

    @Ina ik begrijp er de ballen van🙂
    Maar ik heb jezzebel.nl en jezzebel.nu geregistreerd.
    Ik mail je!
    .

  5. Ina Dijstelberge zegt:

    @ Jezz : Heb je ook al een host?

  6. Jezzebel zegt:

    @assyke, wat is jammer?
    .

  7. assyke zegt:

    jammer jezzebel

  8. Jezzebel zegt:

    Ben heel lang
    heel trouw geweest aan vkblog
    ben zelfs zo aanmatigend
    om te beweren dat ik heb meegeholpen
    dit op te bouwen
    tot plek waar je óók ander geluid kunt horen.
    Zoek het maar uit verder met je poezendagen
    en je vertrutting.
    Ik heb er niet zoveel zin meer in.
    Zojuist mijn eigen domeinen geregistreerd🙂.
    .

  9. Jezzebel zegt:

    @Ina, ik vraag me af wat de toegevoegde waarde is
    van dit wat ik hier =gratis krijg=
    vele uren werk in heb gestoken
    en hart en ziel heb gegeven.
    Moet ik hier blijven hangen?
    Waar je moderatie niet helemaal serieus kunt nemen.
    En de hakmessen me zo langzamerhand beginnen te vervelen.
    .

  10. Ina Dijstelberge zegt:

    @ Jezz : Hoge bomen vangen veel wind. Waag het niet om niet terug te komen.

  11. Jezzebel zegt:

    @Blogpieper, het is fijn dat je aan me denkt.
    Aanbevolen natuurlijk🙂
    Om je de waarheid te zeggen…
    ik weet het nog niet, over dat terugkomen.
    Ik heb gezien wat voor andere lage sentimenten het oproept
    als iemand gepakt wordt.
    De bijdrage van Cat bijvoorbeeld.
    Daar lusten de honden geen brood van.
    Ik heb niet zoveel zin meer om hier ‘one of the others’ te zijn.
    .

  12. Ina Dijstelberge zegt:

    Vanavond rond een uur of acht gaat het blog van Jezzebel weer open.

  13. martin zegt:

    In eerste instantie dacht ik dat het niet anders zou kunnen beteken
    dan dat de VK van zijn blog af wilde want de reden voor haar
    verwijdering is zo amateuristisch en kinderachtig dat hij niet waar
    kan zijn.
    Op het blog van de moderator heb ik hier naar gevraagd en kreeg
    daar het antwoord dat ze niet getreiterd willen worden en daarom Jezz
    afgevoerd. Op mijn reactie dat dit kleinzerig is, heb ik geen antwoord
    meer gekregen.
    Ze oogsten zo meer bagger dan er voorheen was. En het is jammer dat
    het blog van Jezzebel verdween, omdat het mooi en waardevol is. Het
    beleid is – nauwelijks voor te stellen – wel amateuristische en kinderachtig.

  14. assyke zegt:

    Het vkblog krimpt, er verdwijnen steeds meer bloggers in een onduidelijk zwart gat.
    Ik hoop dat zij ook snel terug (mag) komen, want dit slaat helemaal nergens op.

Reacties zijn gesloten.