gesprek met mijn vader (13)

13e gesprek met mijn vader.

Hallo Pa, ben je aanspreekbaar vandaag? Dat ben ik jongen, al moet ik bekennen dat ik vandaag met een zekere tegenzin met je spreek.
Wat krijgen we nou Pa, heb je slecht geslapen of zo? Nee, dat is het niet jongen. Maar kijk eens naar de koptekst van je blog. We spreken vandaag voor de 13e keer met elkaar, de 13e jongen!
Ik vermoed waar je naar verwijst Pa, het ongeluksgetal 13. Je raadt het goed jongen. Zoals je weet ben ik erg bijgelovig, zelfs nog in mijn hemel waar dat soort zaken niet meer aan de orde zijn. Beste Pa, ga me nou niet vertellen dat je het meent.

Ik meen het wel jongen, liever spreek ik vandaag niet met je. Kom op Pa, niet zo somber, daar zijn we toch zelf bij. Dat is wel zo jongen maar kunnen we dit gesprek toch niet beter morgen voeren? Alleen als je er op staat Pa. Ik sta er op jongen, je zou me een groot plezier doen om ons gesprek te verplaatsen naar morgen. Dan kan je gelijk vertellen hoe de ontmoeting met je neef en je nichten verliep. Daar ben ik erg nieuwsgierig naar.
Oke Pa, doen we, tot morgen.

Over baruman

belangstelling voor architectuur, stedenbouw, beeldende kunst, verhalen en moderne (pop) muziek
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2010-01. Bookmark de permalink .

2 reacties op gesprek met mijn vader (13)

  1. blogpieper zegt:

    @Jezzebel, goed geraden……………

  2. Jezzebel zegt:

    Ik heb een vermoeden dat blogpieper zelf een beetje bijgelovig is…🙂
    Zeer benieuwd naar de ontmoeting.
    En ik begrijp dat je daar niet het dertiende gesprek van wilde maken.
    .

Reacties zijn gesloten.